Weird humör, im soo tired. :$

Idag har man bara varit i skolan lixom och vart på föreläsning om Korstågen, och typ jag började skratta eftersom han som gick igenom allt de dära med korstågen, då han hostade hela tiden. Och sen när han hostade hanbah: ''jaa e liitttte torrr i munen' så lät det, eftersom han är inte svensk (inget illa menat) sedan efter det hade paulina pengar, så vi blev skitsugna på godis. vi gick bakom bilarna, och de va några killar som brukar alltid hänga där vid moppe parkeringen från vår skola, sen var vi rädda för vi tänkte på att om vi mötte några läraren så då skulle vi ligga illa till (a) så vi sprang sen och de tog typ 10 min och sprang så fort vi kunde, sen köpte vi godis och gick till skolan de e första gången jag gör så, har aldrig gjort det förut inte i min förra skola heller. Och tänker aldrig mer göra det igen, nästa gång har vi kanske inte turen med oss. Imorgon äre skola igen, sista dagen då! Eftersom jag är ledig på onsdag,torsdag &fredag (: och imorgon ska jag gå hos farmor, min kusin ska vara där då kan vi ha ''pratatalaut-snacket''. Men nu ska jag plugga med svenska :D.
Ta hand om er.
/ Roxana

 



Kommentarer nedanför.

Ge mig din åskit här:

Namn:
Om du läser min blogg, klicka här :)

Din e-postadress, (takeiteasy, den visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback