Hej sweetie, hur mår ni idag ?

Hej sötisar, hoppas allt är bra med er. Ville säga att jag är den nya gästbloggaren, jag heter Roxana jag är född 1996. Jag bor i Alby, det är många som inte vet var de ligger o så haha. Mina intressen är att: Stå på scen, Sjunga, Teater, Dansa, Vänner, Familj, Skriva egna låtar &berättelser. Jag älskar Linneas blogg designer, hon har designat min blogg :) Bara att jag har ändrat headern o fixade den o grejer. Jag hoppas ni inte kommenterar taskiga saker, för det är verkligen trist o få omogna kommentarer. Vad har ni gjort idag då ? - Själv har jag duschat, smsat och kollat på tv. Imorgon är det skola, och sommarlovet närmar sig eller hur man säger! Jag tänker vara aktiv här. Bjuder på en låt :) - Jag gillar min musiksmak, men jag får väl hoppas att ni inte har något emot det ? hihi.

/ Roxana


Kommentarer nedanför.
Postat av: Linnea Carlsson Nordin

Bra inlägg. :)

Som du ser så ändrade jag från hallå till hej bara för att under där det står inlägg blev det förlångt och det vill jag inte , och när du laddar upp en bild ska den ta upp som hela inlägget, som du ser så la jag till 2 bilder? så lång vill jag att det ska vara, antingen med samma, eller en bild. Om du inte hajar så fixar jag alltid det, puss på dig roxana! <3

2010-05-09 @ 23:46:47
URL: http://qlus.blogg.se/
Postat av: ronja

fin du är :)

2010-05-10 @ 15:28:18
URL: http://ronjaflygare.blogg.se/
Postat av: Diana

hej! Hur har din dag varit idag? :) Hoppas den var riktigt trevlig!

2010-05-10 @ 16:16:58
URL: http://silverpearls.blogg.se/

Ge mig din åskit här:

Namn:
Om du läser min blogg, klicka här :)

Din e-postadress, (takeiteasy, den visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback