Är med lilla nöten nu

Jag kan berätta om det som hänt idag, jag skulle igentligen vart med Linda men hon svarar inte på mina mess så hon och jag får vara någon annan dag. :) Så jag messade Mikaela och frågade om hon och jag kunde vara idag och det gick, så hon, hennes föräldrar och hund hämtade upp mig här hemma och vi åkte till täby och köpte godis, cheez ballz och läsk, mumsfilibaba. Vi åkte även till elgiganten och när jag och mickan skulle gå över ett övergångs-ställe fick en förare damp och tuta. -.-  Och btw, mickanshund var sjukt irriterande i bilen och lät 24/7 , men vad gör man? hahah nu är det över iallafall :)

jag tycker inte om att det regnar just nu, för nu kan vi inte gå ut och fotografera, hoppas det slutar snart så vi kan ut och fota regndroppar, haha.


En übersöt kissemiss som även är MIN. :D

Kommentarer nedanför.

Ge mig din åskit här:

Namn:
Om du läser min blogg, klicka här :)

Din e-postadress, (takeiteasy, den visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback